© Toyota |
Míg a folyamatosság látható más területeken, a TF107 egy teljesen új autó, gyakorlatilag egyetlen alkatrész sem került bele az előző modellekből, a TF106-ból és a TF106B-ből. „Elég jelentősen megváltozott az alapkoncepció” mondja Howett. „Amikor áttértünk a V10-esről a V8-ra a motor hátsó része tulajdonképpen ugyanott maradt és a futómű, illetve az üzemanyag tank töltötte ki a hiányzó két henger helyét. Most a motor előbbre vittük, azonban sokat dolgoztunk azon, hogy a tank elég nagy maradjon. A sebességváltómű hosszabb lett és így észrevétlen lesz a kapcsolás. A fő hangsúly az aerodinamikán van; sokat változott a futómű geometriája a jobb aerodinamikai lehetőségek biztosítása érdekében. Az egész váz koncepciója változott a magasságában és a pozíciójában. Korábban alacsony építésű volt az autó, most már inkább magasabb. Fejlesztettük a felfüggesztést és néhány érdekes módosítást hajtottunk végre a kipufogórendszeren, amely reméljük, hogy többletteljesítményt fog majd biztosítani számunkra.”