Felcsúton mindent megtesznek, hogy teljesítsék Orbán álmát – a Fradinál szintén, bár ettől Kubatov a legkevésbé boldog
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
A seregélyesi Zichy-Hadik kastély udvarán láthatták először itthon az újságírók az új Twingót, a Grand Modust és a négykerék-kormányzású zászlóshajót, a Laguna GT-t. Meglepetésként egy francia rendszámú, Dél-Koreából elindult, 33 ezer kilométert már maga mögött tudó Koleos is felbukkant a bemutatón. A Nissan-alapú koreai Renault a Selyemút vonalán halad Párizs felé.
© Autómenedzser |
© Autómenedzser |
A 3,2 millióért kínált Twingo GT izgalmas kis dög, előrevetíti, hogy milyen lesz az év vége felé érkező Twingo Renault Sport. Annak a 130 lóereje sem lesz semmi, ahogy a GT 100 lovas 1,2 literes turbósa sem az. Pörög, jól gyorsul, nagy sebességnél is rugalmas, igaz, ekkor kissé billeg az autó. A GT felszereltségben széria a tempomat, a manuális klíma, az automata fényszóró és ablaktörlő, a 15 hüvelykes könnyűfém kerék, a krómozott kipufogóvég.
A cikk folytatása adatokkal az Autómenedzser.hu autós portálon. Kattintson.
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.