Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Budapesten forgatták a Toyota Harrier japán dupla reklámját, amelyben egy bár is feltűnik a Clark Ádám téri alagútban és eltüntették a villamossíneket a Szabadság hídról.
Részben a magyar fővárosban készült a Toyota Harrier reklámja. Felbukkan benne a Rákóczi út, a Szabadság híd, az Alagút és az Operaház is.
Az igazság az, hogy bár a Creativity Online reklám szakoldal most írt csak a hirdetésről, az azért már tavaly is felbukkant, például a We Love Budapest válogatásában, illetve a Player.hu is írt róla. A hirdetést a Tugboat nevű ügynökség készítette.
A reklámnak két verziója is létezik, amiben minden ugyanolyan, kivéve, hogy az autót a második verzióban lecserélték egy rejtélyes férfira. A megkettőzés megoldása az, hogy a férfi monogramja H.H., amiről a második reklámban kiderül, hogy a hibrid Harriert takarja.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.