Ha unja a fadekort, mostantól metszett palakövet is rendelhet Bentley-jébe

A fabetét, a szálcsiszolt alumínium és a szénszálas műanyag után mostantól Indiából származó vékony kőlap is rendelhető dekorációs elemként a Flying Spur és a Continental modellek a műszerfalába.

  • hvg.hu hvg.hu
Ha unja a fadekort, mostantól metszett palakövet is rendelhet Bentley-jébe

A luxusmárkák ügyfelei nem csak szeretik, de igénylik is az extravagáns részleteket a vagyonokért megvásárolt autóikon, ezért a gyártók folyamatosan kísérleteznek az új anyagokkal és gyártástechnológiákkal.

A Bentley-nél ezúttal azt találták ki, hogy az utastérben használt fabetét, szálcsiszolt alumínium és szénszálas műanyag mellé felveszik az extralistára a kőburkolatot is. Elsőre kissé szokatlannak tűnik az ötlet, de a britek nem kilónyi márványtömböket használnak az amúgy is súlyos modelljeikhez, hanem Indiából származó vékony kőlapokat.

Bentley

A Flying Spur és a Continental modellekhez rendelhető pala és kvarcit kőlapot előbb üvegszálas alapra rögzítik műgyanta segítségével, majd ezután helyezik be a műszerfal anyósülés előtti oldalára. Az eredmény kétségkívül látványos, pláne annak fényében, hogy a Bentley-nél különösen figyelnek arra, hogy a speciális kézi csiszolás révén a kő mintázata látható legyen.

Hogy mennyibe kerül az új extra, azt nem árulták el az angolok, de az anyag különlegességét és a Bentley árazását ismerve garantáltan vaskos tételről van szó.

Bentley

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.