Megvan a három legjobb autós reklám a Super Bowlra

A hétvégén Super Bowl-time. Ráadásul az 50. Nagyjából már kikerültek a netre, milyen reklámokkal készülnek az autógyártók a rendkívüli nézettségű eseményre. Íme három, amelyik az átlagnál sokkal jobb lett.

  • hvg.hu hvg.hu
Megvan a három legjobb autós reklám a Super Bowlra

Az Audi biztosan nagyot húzott ezzel az egyszerű, de hatásos reklámmal, amelyben az életunt asztronautából egy Audi R8 nyilván kihozza még a hőst. David Bowie, Starman száma pedig extrapontokat ért.

A Honda, amelyet egyébként technológiai finomságokat bemutató reklámjaiért lehet imádni, most inkább a cukisággal akart ütni új pickupja reklámjában. Íme, a The Queen – Somebody to Love száma, haszonállatok előadásában.

A MINI Clubman reklámja a társadalmi sztereotípiák ellen szól, amellyeknek kétségtelen a MINI is elszenvedője időnként. Serena Williams, Abby Wambach labdarúgó, T-Pain rapper, Randy Johnson baseball-játékos, Tony Hawk gördeszka-legenda és Harvey Keitel hirdeti, hogy "Dacolj a megbélyegzéssel" (Defy Labels), amellyel egyébként világméretű kampányba is kezdett a márka.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.