Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az biztos, hogy akár szabályos, akár nem, életveszélyes, amit csinált.
A Index egyik olvasója küldött egy igazán nem szokványos képet, amint egy kerekesszékes férfi a Rákóczi út középső sávjában tart a Blaha Lujza téri kereszteződés felé.
A KRESZ szerint az önerejéből 10 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes ilyen szerkezet nem minősül járműnek, gyalogosoknak minősül. A gyalogosoknak pedig, a járdán, ahol járda nincs, a leállósávon, az útpadkán vagy a kerékpárúton kell közlekednie.
Amennyiben ez nem lehetséges, akkor az úttesten, de ott mindig a menetirány szerint a jobb oldalon.
Hivatalosan ennyit tudunk: de, ha 10-nél többel ment, akkor már jármű – igaz akkor más szabályoknak is meg kellene felelni, este például világítással –, ha lassabban, akkor szabálytalan. A közeli átkeléshez az aluljáró kiesik, de nagyjából 10 méterre a kereszteződéstől van egy gyalogátkelő, ami átvezet a síneken is, de megítélni, hogy ott mennyire nehéz átkelni nehéz lenne kívülről.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.