A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A hazánk útjain egykor igen gyakori régi Daciából ma már alig néhány példányt találni, főleg ilyen kevés kilométerrel.
A mellékelt fotókon látható járgányért elkért 500 ezer forintos összeg első olvasatra igencsak mellbevágó, viszont a képet gyorsan árnyalja, hogy az 1987-es gyártású, tehát 30 esztendős kocsiban alig több mint 19 ezer kilométer van. Az autót egész pontosan 1987.06.12-én állították forgalomba Magyarországon, és eddig egyetlen tulajdonosa volt, egy nagyi, aki ma már nem tudja használni az autót, ami ezért került eladósorba.
Az eredeti külső és belső állapotú, piros színű Dacia 1310 TX motorházteteje alatt egy 1,3 literes benzinmotor található, mely 54 lóerős teljesítményét egy négysebességes manuálisváltón keresztül juttatja el az első kerekekre. A tetőcsomagtartós autó műszakija júniusban lejár, így az adásvételt követően egy vizsgáztatást gyorsan meg kell majd ejteni, utána pedig akár jöhet az OT rendszám is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.