Nagyon várja a világ a bombahíreket a kis, modulárisan építhető atomerőművekről
A kis atomerőművek ígéreteiről szóló nemzetközi várakozások fokozódnak, így logikus, hogy a hazai kutatók is foglalkoznak a témával.
Az egykoron világhírű magyar autóbuszgyártás néha meglepően furcsa modelleket is produkált.
Az elmúlt évtizedekben az Ikarus számos különböző kivitelű buszt dobott piacra, azonban mind közül talán a mellékelt fotókon látható Ikarus 255.74 Omnibus a legkülönlegesebb:
Ez az 1975-ben, tehát 42 éve legyártott busz kifejezetten gyermekszállításra lett optimalizálva, ennek megfelelően nem hagyományos, hanem annál jelentősen kisebb méretű ülések kaptak benne helyet.
Az Ikarus 255.74 Omnibus belsejében 104 kisgyermek és 5 fő kísérő személyzet fért el. A sofőrrel együtt tehát összesen 110 személy utazhatott egyszerre ezzel a busszal.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A kis atomerőművek ígéreteiről szóló nemzetközi várakozások fokozódnak, így logikus, hogy a hazai kutatók is foglalkoznak a témával.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
A Tisza elnöke Szabó Tündére utalva reagált a Róka Rékáról szóló hírekre.
Sokan sérelmezik, hogy nehezen pótolható embereket szakembereket küldtek el, ráadásul mindezt több hónap alatt, így nem kellett csoportos létszámleépítést sem bejelenteni.
A humorista szerint a miniszterelnök hazudik, amikor azt mondja, hogy számíthatnak rá a kárpátaljai magyarok.