Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Megérkezett a japán gyártó kompakt modelljének vadonatúj, immár harmadik generációs kiadása, amiből már nem készül dízel változat.
A Toyota 2006-ban mutatta be a Corollára épülő Auris első kiadását, melyből 2012-ben mutatkozott be a második generációs változat, és amelynek a mostani Genfi Autószalonon debütált a harmadik verziója. Ilyen lett:
Az aktuális Prius által is használt új TNGA platformra épülő Auris az ígéretek szerint nemcsak nagyobb beltérrel és jobb komforttal rendelkezik, hanem vezetni is nagyobb élmény, mint az elődjét. A két centiméterrel alacsonyabb és négy centiméterrel hosszabb Auris hűtőrácsa nagyobb lett, és mind az első, mind a hátsó lámpái LED-esek.
Dízelmotort már nem szerelnek az új modellbe, melynek alapváltozatát egy 116 lóerős 1,2 literes benzines erőforrás mozgatja. Hibridből kétféle változat érkezik: az 1,8 literes benzinmotoros verzió 122 lóerős teljesítményű, és egyértelműen komfortra van hangolva, a 180 lóerős 2 literes benzines modell pedig a sportosabb vásárlóknak készül. Az erősebb hibrid esetében akár a kormány mögötti váltófülekkel is lehet sebességet váltani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.