szerző:
hvg.hu

Megérkezett a japán gyártó kompakt modelljének vadonatúj, immár harmadik generációs kiadása, amiből már nem készül dízel változat.

A Toyota 2006-ban mutatta be a Corollára épülő Auris első kiadását, melyből 2012-ben mutatkozott be a második generációs változat, és amelynek a mostani Genfi Autószalonon debütált a harmadik verziója. Ilyen lett:

©

Az aktuális Prius által is használt új TNGA platformra épülő Auris az ígéretek szerint nemcsak nagyobb beltérrel és jobb komforttal rendelkezik, hanem vezetni is nagyobb élmény, mint az elődjét. A két centiméterrel alacsonyabb és négy centiméterrel hosszabb Auris hűtőrácsa nagyobb lett, és mind az első, mind a hátsó lámpái LED-esek.

©

Dízelmotort már nem szerelnek az új modellbe, melynek alapváltozatát egy 116 lóerős 1,2 literes benzines erőforrás mozgatja. Hibridből kétféle változat érkezik: az 1,8 literes benzinmotoros verzió 122 lóerős teljesítményű, és egyértelműen komfortra van hangolva, a 180 lóerős 2 literes benzines modell pedig a sportosabb vásárlóknak készül. Az erősebb hibrid esetében akár a kormány mögötti váltófülekkel is lehet sebességet váltani.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Bevált a szobaár-emelés: kevesebb időt töltöttek itt a külföldiek, mégis nőtt a bevétel

Bevált a szobaár-emelés: kevesebb időt töltöttek itt a külföldiek, mégis nőtt a bevétel

Van a gépén WinRAR? Akkor frissítse, ha jót akar

Van a gépén WinRAR? Akkor frissítse, ha jót akar

Felmentették a Magyar Posta hűtlen kezeléssel vádolt volt vezérét

Felmentették a Magyar Posta hűtlen kezeléssel vádolt volt vezérét

Marabu FékNyúz: Megmondta? Megmondta!

Marabu FékNyúz: Megmondta? Megmondta!

NERport: tényleg vinnék a budapesti repülőteret?

NERport: tényleg vinnék a budapesti repülőteret?

Videó: így katapultál 0-ról közel 300-ra egy McLaren Senna

Videó: így katapultál 0-ról közel 300-ra egy McLaren Senna