Magyar márka tehet keresztbe Putyin orosz luxusautójának
Az autóipar néhány nagyágyúja a jelek szerint megvétózhatja az Aurus európai térhódítását, amin csak egy névváltoztatás segíthet.
Az autóipar néhány nagyágyúja a jelek szerint megvétózhatja az Aurus európai térhódítását, amin csak egy névváltoztatás segíthet.
A járműgyártó összesen 2,43 millió hibrid autóját hívja vissza világszerte ellenőrzésre a motor esetleges meghibásodása miatt.
Azt már lehetett tudni, hogy a jelenlegi Toyota Auris kombiból megint Corolla kombi lesz és most már látni is lehet. Az újdonság motorváltozatainak is van érdekessége.
A japán gyártó mostantól a kompakt kategóriás típus minden változatát Corolla néven árulja, és küszöbön a 12. generáció piaci debütálása.
A részben vagy teljesen elektromos új autók hazai eladási mutatói jobbak az európai átlagnál.
Egyelőre még nem is kapható a japán gyártó új modellje, de máris itt egy őrült változat belőle.
A japán gyártó a jelek szerint nemcsak a környezetbarát hibrid technológiára fókuszál.
Míg egyes gyártók teljesen leszámolnak a gázolajos erőforrásokkal, a bajor márka továbbra is komoly fantáziát lát bennük.
Megérkezett a japán gyártó kompakt modelljének vadonatúj, immár harmadik generációs kiadása, amiből már nem készül dízel változat.
„Diesel-free”, ez lehet az új jelmondat hamarosan egyre több gyártónál.
Húsz évvel ezelőtt még csak prototípus formájában létezett a legelső Prius, azóta viszont óriási népszerűségnek örvendenek a japánok hibrid hajtásláncú modelljei, melyeknek szinte nyomába sem ér a konkurencia.
Lehet, hogy nem a legizgalmasabb kocsikat csinálja a Toyota, de ahogy a világot saját elképzelései szerint terelgeti, az elismerésre méltó. Ilyen például a pár éve indított offenzívája, amellyel az alsó-középkategóriát is megszállja hibridjével. És néha még meggyőzni is hagyja magát az óriás, például mostantól benzies turbómotort is kínál. Kipróbáltuk a frissített Toyota Aurist.
Hét évig kellett rá várni, hogy a Toyota ismét képviseltesse magát a kompakt kombik mezőnyében. Vajon az Auris kombi beváltja a hozzáfűzött reményeket?
A Toyota az új generációs Aurist modelljének premierje után már a hibrid verzió is kapható, amelyet HSD betűkóddal jelölnek.
Magyarországon a japán Toyota személyautó eladásait az elmúlt években nagyobbrészt a magánvásárlások tették ki. A cégautó piac előretörését egy új kombival kívánják kiszolgálni.
A Toyota ez év tavaszán már túljutott az ötmilliomodik hibrid típus eladásán: jelenleg 19 féle hibrid személyautót és egy plug in (elektromos is hálózatról feltölthető, konnektoros) modellt forgalmaz a világ mintegy 80 országában. 2015-ig további 18 új kettős üzemmódú, köztük egy üzemanyagcellás típus piaci bevezetését ígéri.
Izgalmas forma és kiváló vezethetőség jellemzi az új Toyota Aurist: a legfontosabb hadszíntéren, az alsó középkategóriában csatába induló modell alkotóitól maga az elnök, Akio Toyoda kérte, hogy az újdonság lendületes és merész legyen. Miután kipróbáltuk az újdonságot, állíthatjuk: a vezér jól döntött!
Kényelmes, otthonos és takarékos családi autó az Auris hibrid. Ha nem hagytam volna abba az agykontrollt 10 éves koromban, még mielőtt igazán elkezdtem volna, mára képes lennék minden magyart leküldeni alfába, hogy amikor magukhoz térnek, az autót mint fogalmat a hibridautó fogalmával azonosítsák. A totális néphülyítés eredményeként aztán mindenki csak hibridet, többek között Auris HSD-t vásárolna. Még mielőtt South Parkos plágiummal vádolnának, tényleg azt gondolom, hogy az állami, önkormányzati, vállalati flottákban csak ilyeneknek lenne szabad közlekednie. Tisztelet azoknak, akik mutatóban ugyan, de ilyennel járnak.
Azt eddig is tudtuk, hogy a Toyota az egyik legzöldebb autógyártó, a Prius kategóriájának talán legtakarékosabb és -kényelmesebb kocsija, de most már az is elmondható a japán hibridekről, hogy félig-meddig európai kocsik. A Toyota ugyanis az Auris hibridverzióját Angliában, burnastoni gyárában készíti. Ott jártunk.