Nem nagyon van olyan terep, ahol ez a félelmetes Mercedes G-osztály ne menne el

Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.

  • hvg.hu hvg.hu
Nem nagyon van olyan terep, ahol ez a félelmetes Mercedes G-osztály ne menne el

A hosszú évtizedekig szinte változatlan formában gyártott, de azért persze időről időre modernizált G-osztályból csak nemrégiben mutatkozott be a második generáció. A G-osztály minden idők egyik legkomolyabb terepjáró képességeivel rendelkező autója, és most ezt a típust tette még brutálisabbá a Forgiato.

Forgiato

A keresztségben G500 4×4² nevet kapott újdonság alaphelyzetben 22 colos kerekeken gördül. Ha ez esetleg túl szerény, akkor felár ellenében 24, illetve 26 colos kerekek is rendelhetők, a csúcsot pedig a 37 colos szett jelenti.

Forgiato

A kiváló minőségű Toyo terepgumikkal szerelt és természetesen alaposan megemelt G-osztályról eltűntek a króm díszítések, melyek helyét fekete és karbon elemek vették át, ezenkívül pedig a sötétített ablakokról, az új kipufogórendszerről, illetve a nagyobb teljesítményű hifiről is említést kell tennünk.

Forgiato

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?