Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
A hosszú évtizedekig szinte változatlan formában gyártott, de azért persze időről időre modernizált G-osztályból csak nemrégiben mutatkozott be a második generáció. A G-osztály minden idők egyik legkomolyabb terepjáró képességeivel rendelkező autója, és most ezt a típust tette még brutálisabbá a Forgiato.
A keresztségben G500 4×4² nevet kapott újdonság alaphelyzetben 22 colos kerekeken gördül. Ha ez esetleg túl szerény, akkor felár ellenében 24, illetve 26 colos kerekek is rendelhetők, a csúcsot pedig a 37 colos szett jelenti.
A kiváló minőségű Toyo terepgumikkal szerelt és természetesen alaposan megemelt G-osztályról eltűntek a króm díszítések, melyek helyét fekete és karbon elemek vették át, ezenkívül pedig a sötétített ablakokról, az új kipufogórendszerről, illetve a nagyobb teljesítményű hifiről is említést kell tennünk.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.