Két ülés mínuszban, de 120 lóerő pluszban van ez VW Polo GTI

Gyorsabb is 1,5 másodperccel 0-100-on a normál Polo GTI-nél.

  • hvg.hu hvg.hu
Két ülés mínuszban, de 120 lóerő pluszban van ez VW Polo GTI

A németországi Siemoneit Racing háromlépcsős tunigkészletet kínál a jelenlegi Polo GTI-hez. Míg a standard változatban a négyhengeres 2.0 TSI motor 197 lóerőt és 320 Newtonmétert tud, addig a tuner által kínált három csomag közül a csúcsváltozat 316 lóerős és 430 Nm-es nyomatékú.

A 119 lóerős fejlesztés egy nagyobb turbófeltöltőnek, korszerűsített kipufogórendszernek és egy új közbenső hűtőnek köszönhető. A cégnek Volkswagen DSG automatikus sebességváltóját is módosítania kellett, hogy a váltó bírja az extra terhelést.

Siemoneit Racing
Siemoneit Racing
Siemoneit Racing
Siemoneit Racing
Siemoneit Racing

Mindezekért a németek 8998 eurót kérnek alapból, de ha még több pénzt akar költeni valaki Polo GTI-jére, akkor a Siemoneit Racing 11 630 eurót kér a további, KW klubsport felfüggesztésért, Recaro első ülésekért, Sabelt biztonsági övekért és fekete velúr belsőért.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Heves szócsata a Pride-ról, főigazgatói lemondás-lebegtetés, heves vita az új költségvetésről és a jövőről – élőben a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Heves szócsata a Pride-ról, főigazgatói lemondás-lebegtetés, heves vita az új költségvetésről és a jövőről – élőben a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dől el, hogy a fővárosi képviselők kiigazítják-e a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, vagyis lesz-e érvényes büdzséje a fővárosnak vagy sem. Utóbbi esetben durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellene készülni. Kövesse a közgyűlés eseményeit a HVG élő közvetítésével.