szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Xiaomi nemrégiben leleplezett zászlóshajó kategóriás készülékének alaposan megkérik az árát. Olyannyira, hogy abból akár már egy teljesen vállalható használt autót is vehetünk.

Szépen lassan hozzászokunk ahhoz, hogy az új csúcsmobilok egyre drágábbak lesznek. A 300-400 ezer forintos modellek tulajdonképpen olcsónak számítanak akkor, amikor egy 512 GB tárhelyű új iPhone 11 Pro Maxért 578 ezer forintot kérnek el.

Az első hajlítható kijelzős telefonok 670 ezer forint magasságában nyitnak, a nemrégiben leleplezett Huawei Mate 30 RS Porsche Design pedig nem kevesebb, mint 700 ezer forintot kérnek el.

És akkor még nem tettünk említést a Xiaomi által kedden bejelentett csupaképernyős Mi Mix Alpháról, amely mintegy 850 ezer forintos áron kelleti magát. És ebből az összegből akár már egy korrekt használt autót is vásárolhatunk.

Például egy ilyen Ford Fiestát, mely ugyan már 16 esztendős, azonban egyrészt rozsdamentes, másrészt alig 70 ezer kilométer van benne. Az 1,2 literes benzinmotoros kisautóban ötfokozatú kéziváltó és manuális klíma található.

©

Nagyon más világ ez a Jaguar S-Type, mely ugyancsak 849 000 forintos áron kelleti magát, mozgatásáról azonban egy 276 lóerős 4 literes V8-as erőforrás gondoskodik. A 171 000 kilométeres futásteljesítménnyel hirdetett kocsi ötfokozatú automataváltóval bír.

©

A kombira vágyók számára jó választás lehet ez a 850 000 forintos BMW 318 ti, ami az elmúlt 17 évben 269 000 kilométert hagyott maga mögött. Az automata klímás bajor puttonyos 2 literes benzinmotorja egy ötgangos kéziváltón keresztül juttatja el 143 lóerejét a hátsó kerekekre.

©

A francia autók szerelmeseinek érdemes egy pillantást vetniük erre a 850 000 forintos Citroën C4-re, mely 2005-ös kompaktban egy 109 lóerős 1,6 literes dízelmotor és ötfokozatú kéziváltó teljesít szolgálatot. A 103 000 kilométerrel hirdetett járgány manuális klímás.

©

Japánból érkezett ez a 211 000 kilométert futott Toyota Corolla Verso, ami ugyancsak 850 000 forint ellenében egy 110 lóerős 1,6 literes benzinmotort és ötfokozatú kéziváltót vonultat fel. A manuális klímás családi autó 2003-ban látta meg a napvilágot.

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Bár sokan várták, egyelőre nincs roham a csokért

Bár sokan várták, egyelőre nincs roham a csokért

Vízbe fulladt a Liverpool kapusának édesapja

Vízbe fulladt a Liverpool kapusának édesapja

A Várpalotánál lévő horgásztóban kötött ki egy megcsúszó autó – videó

A Várpalotánál lévő horgásztóban kötött ki egy megcsúszó autó – videó