Ahogy várni lehetett, elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Minden jel arra mutat, hogy a szovjet technikát az idők végezetéig gyártani fogják.
A 1941-ben alapított UAZ, vagyis az Uljanovszki Autógyár 1957-ben dobta piacra a 450-es típusjelzésű kisteherautó- és mikrobusz-családot, melynek modernizált változata, a 452-es kivitel 1966-ban látta meg a napvilágot. A korábban a Magyar Honvédség által is nagy számban használt "Buhanka" mind a mai napig gyártásban van.
Sőt, most felbukkant belőle egy limitált széria, mely a keresztségben az Expedition nevet kapta. És konkrétan így mutat:
A 225/75 R16-os BFGoodrich All-Terrain gumikon gördülő UAZ masszív gallytörőrácsot, megerősített csomagtartót és hátsó létrát kapott. A kiváló terepjáróképességű modell hasmagassága 20,5 centiméter.
A meghajtásról egy 2,7 literes 8 szelepes benzinmotor gondoskodik, mely egy ötfokozatú kéziváltón keresztül küldi 112 lóerős teljesítményét a négy kerékre.
A 100 kilométeren 12,3 literes fogyasztású régi-új UAZ ára 974 900 rubel, vagyis átszámítva mintegy 4 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozták, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A hidegfront északnyugat felől érkezik, de majd csak az éjjeli órákban.