Sok a panasz, javítanak a közel 60 éve gyártásban lévő UAZ-ok minőségén
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
Spoiler: nem jár sikerrel.
Vélhetően azért nem a Volkswagen ID.Buzz ellenfelének szánják.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
A dobozos UAZ utasainak mostantól már nem kell megfőniük a kánikulai melegben.
Az idén 44. születésnapját ünneplő típusban nemes egyszerűséggel elektromosra cserélték a benzines erőforrást.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
Ezzel a négykerékhajtású járgánnyal egy szibériai túrát is minden további nélkül be lehet vállalni.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
A remek terepjáróképességű, de nem kicsit elavult típus mostantól egy új váltóval is rendelhető.
Minden jel arra mutat, hogy a szovjet technikát az idők végezetéig gyártani fogják.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
60 éve szinte változatlan formájú az UAZ 450, amit csak cipócskának hívnak az oroszok.