Sok a panasz, javítanak a közel 60 éve gyártásban lévő UAZ-ok minőségén
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
Vélhetően azért nem a Volkswagen ID.Buzz ellenfelének szánják.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
A dobozos UAZ utasainak mostantól már nem kell megfőniük a kánikulai melegben.
Az idén 44. születésnapját ünneplő típusban nemes egyszerűséggel elektromosra cserélték a benzines erőforrást.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
Ezzel a négykerékhajtású járgánnyal egy szibériai túrát is minden további nélkül be lehet vállalni.
A korlátozó intézkedések továbbra is érvényben maradnak, de az orosz autógyártók fokozatosan visszatérnek a normál kerékvágásba.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
A remek terepjáróképességű, de nem kicsit elavult típus mostantól egy új váltóval is rendelhető.
Minden jel arra mutat, hogy a szovjet technikát az idők végezetéig gyártani fogják.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Láthattunk már különleges UAZ-okat, olyat azonban még nem, amelyiket jégből építették újra. Mutatjuk a szó szerint téli viszonyokra szabott járművet.
A több évtizedes múltra visszatekintő szovjet technika a videó alapján a terepjárók Chuck Norrisának tűnhet. Csakúgy, mint a Mercedes G-osztály.
Mutatunk néhány igencsak szürreális fotót, amelyek azt vázolják, hogy hat évtized múlva körülbelül milyen lehet az élet Oroszországban.
60 éve szinte változatlan formájú az UAZ 450, amit csak cipócskának hívnak az oroszok.