Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nem veti szét az erő a régi német technikát, de a végsebessége rendben van.
A német autópályák sebességkorlátozás nélküli szakaszain annyival lehet száguldani, amennyivel csak akarunk. A fedélzeti kamerás Autobahn-videókban általában sok száz lóerős és több mint 300 km/h végsebességű autók szoktak szerepelni.
Az alábbi felvétel főszereplője, egy 1988-as Mercedes 190D, nem ebbe a kategóriába tartozik, de némi nekifutást követően simán eléri és tartja a 180 km/h sebességet.
A Mercedes 1982-ben az első kompakt szedánjaként dobta piacra a W201-es sorozatot, vagyis a 190-es modellt. Az első C osztály által váltott típus 1993-ig gyártásban maradt, és kilenc év alatt közel 1,9 millió példány készült belőle.
A 190 D motorházteteje alatt egy 2 literes 4 hengeres dízelmotor található, amely 72 lóerős, illetve 123 Nm-es.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.