szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miért ne kaphatnának a plug-in hibrid hajtásláncú, környezettudatosnak mondott autók látványos tuningcsomagot?

A Volkswagen tavaly február végén leplezte le hibrid hajtásláncú kompaktját, a Magyarországon zöld rendszámozható Golf GTE-t, amely most optikai tuningot kapott.

Urban Motors

Az Urban Motors által kezelésbe vett Golf GTE futóművét elöl és hátul is 45 milliméterrel leültették, a 8,5x20-as méretű Barracuda Project 3.0 könnyűfém felnikre pedig 235/35-ös Continental Sport Contact 6 sportgumikat szereltek.

Urban Motors

A hajtáslánchoz nem nyúltak. Az 1,7 literes szabványfogyasztású, és kilométerenként 38 gramm CO2-t kibocsátó Golf GTE „szíve” egy 1,4 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, amelynek 150 lóerős teljesítményéhez hozzájön még a villanymotor 113 lóereje.

Urban Motors

A hatfokozatú dupla kuplungos DSG automata váltóval szerelt GTE ugyanúgy 245 lóerős összteljesítményű, mint a hétfokozatú DSG-vel szerelt GTI testvérmodell, sőt, a 400 Nm-es nyomatéka 30 Nm-rel meghaladja a GTI hasonló értékét. A 0–100-as gyorsulást alig 6,7 másodperc alatt tudja le, a végsebessége pedig 225 km/h.

Urban Motors

Az akkumulátor 13 kWh kapacitású és nagyjából 60 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé, elektromos módban 130 km/h a legnagyobb sebesség.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!