
A menetfény és az egyedi ködlámpás első lökhárító ismerős lehet a GTD-ről és a GTI-ről, ellenben a kamu kipufogóvég messze nem mutat olyan jól, mint a két testvérmodell sportos kipufogó megoldása.

Az új Golf GTE "szíve" egy 1,4 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, melynek 150 lóerős teljesítményéhez hozzájön még a villanymotor 113 lóereje. A hatfokozatú duplakuplungos DSG automataváltóval szerelt GTE ugyanúgy 245 lóerős összteljesítményű, mint a hétfokozatú DSG-vel szerelt GTI, sőt, a 400 Nm-es nyomatéka 30 Nm-rel meghaladja a GTI hasonló értékét.

Az akkumulátor 13 kWh kapacitású, és a WLTP-szabvány szerint mintegy 60 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé. Összehasonlításképp, az elődmodell e-hatótávja 49 kilométer volt.

Az elektromos módban maximum 135 km/h sebességre képes új VW Golf GTE alapára várhatóan 37 000 euró (12,6 millió forint) magasságában fog alakulni. A GTD 35 000 eurótól (11,9 millió forint), a GTI pedig előreláthatólag 38 000 eurótól (12,9 millió forint) indul.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.