Betelepülési stop: nem kapkodnak Navracsics törvénye után az önkormányzatok
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
A négyajtós kivitelű és 461 literes csomagtartójú modell várhatóan szupererős plugin hibrid hajtáslánccal támad.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a 4 ajtós Mercedes-AMG GT aktuális csúcsmodelljét, a 63 S-t, melynek motorházteteje alatt egy 639 lóerős és 900 Nm-es nyomatékú 4 literes biturbó V8-as benzinmotor található. Az akár normál családi autóként is minden további nélkül használható fenevad 3,2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra és a gyorsulásának csak 315 km/h magasságában szakad vége.
Hamarosan azonban érkezik egy még ennél is sportosabb 4 ajtós Mercedes-AMG GT. Ez pedig nem lesz más, mint a típus ráncfelvarrásával egy időben debütáló Mercedes-AMG GT 73e, melynek motorházteteje alatt egy 612 lóerős 4 literes biturbó V8-as benzinmotor található. Utóbbi azonban nincs egyedül, és egy 204 lóerősnek ígérkező villanymotor segítségével mintegy 816 lóerős összteljesítménnyel kecsegtet.
Egyelőre nem tudni, hogy a 0-ról 100-ra kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultáló GT 73e mekkora akkumulátort kap. Mindenesetre az újdonság elektromos hatótávolsága 50 kilométer magasságában alakulhat, és plugin hibrid kivitele révén elvileg nincs akadálya annak, hogy Magyarországon megkapja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot. Legalábbis az aktuális szabályozás értelmében, mely a típus piacra kerüléséig természetesen akár még megváltozhat.
A Mercedes újdonságának fő riválisa a tavaly októberben debütált Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Ez a zöld rendszámos hibrid sportszedán 700 lóerős, illetve 870 Nm-es produkciót ad elő, 3,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-at és a végsebessége 315 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Barthel-Rúzsa Zsolt vállalkozása, a Századvég International Zrt. 2022-ben még 162 milliós profitot termelt, ez tavaly szűk 12 millióra zsugorodott. Igaz, a köztes, 2023-as év még rosszabb volt.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Maszúd Peszeskján azt mondta, hogy kész rendezni a nézeteltéréseket az Egyesült Államokkal és nyitott a nukleáris tárgyalások újrafelvételére.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Megerősítették, hogy készek a kutatóhálózatról leválasztandó négy központ átvételére.