A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A méretes divatterepjárónak sem teljesítmény, sem nyomaték terén nincs igazán szégyenkezni valója.
Az Audi 2005-ben dobta piacra első Q7-es szabadidőautóját, melynek dízel csúcsmodellje a 2008 és 2012 között gyártott V12 TDI volt.
Ennek motorházteteje alatt egy 6 literes biturbó V12-es gázolajos egység található, mely 3 750-es percenkénti fordulatszámon kereken 500 lóerős teljesítményt ad le, a még inkább mellbevágó 1 000 Nm-es csúcsnyomaték pedig már 1 750-es fordulattól rendelkezésre áll.
A hatfokozatú automata váltóval és összkerékhajtással szerelt 2,6 tonnás Q7-es a gyári adatok szerint 5,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h. A sebességkorlátozás nélküli német autópályán pedig így viselkedik:
A típus utódja a második generációs Q7-ből készített 2,4 tonnás SQ7 TDI lett, melynek már "csak" 4 literes 8 hengeres biturbó dízelmotorja 435 lóerős, illetve 900 Nm-es produkciót ad elő, és ez elegendő ahhoz, hogy 4,8 másodperc alatt ki lehessen lőni állóhelyzetből 100 km/h-ra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.