Hihetetlen, de a Lada előrukkolt egy egész formás új divatterepjáróval
A crossover kategóriás Lada Azimut sokkal több egyszerű ígéretnél, jövőre gyártásba fog kerülni az akár 150 lóerős turbós újdonság.
A crossover kategóriás Lada Azimut sokkal több egyszerű ígéretnél, jövőre gyártásba fog kerülni az akár 150 lóerős turbós újdonság.
A most debütált Lada Niva Sport 39 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
A franciák második leganyobb piaca volt Oroszország, és a togliatti gyár most is ontja magából a Ladákat, csak már nem Renault-tulajdonként.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
Az orosz gyártó legújabb modellje az ígéretek szerint 2025-től lesz kapható.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
A vadjasági város szívében parkol ez a nem kicsit hányatott sorsú régi orosz járgány.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Az átadott kocsik több mint háromnegyedével gond van, panaszkodnak a vevők.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
Leginkább a Ladákat gyártó AvtoVaz autóit vitték az orosz piacon, a második a Kia lett.