Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Sportosabb külcsínt és 105 lóerővel erősebb motort tudhat magáénak a Manhart újdonsága.
A BMW 2019 őszén leplezte le az X6-os szabadidő-autó sportosra hangolt változatát, az X6 M-et. Ennek 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja 600 lóerőt és 750 Nm-t ad le, ami 3,9 másodperces 0-100-as, illetve 13,5 másodperces 0-200-as gyorsuláshoz, illetve opcionálisan 290 km/h végsebességhez elegendő.
Eggyel magasabb ligában játszik az X6 M Competition, ennek hasonló motorja már 625 lóerős, és többek közt emiatt 3,8, illetve 13,2 másodpercre olvad a 0-100-as, illetve 0-200-as sprint szintideje.
A természetesen összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltós X6 M Competition nem igazán mondható unalmasnak, a Manhart azonban most előrukkolt a típus még izgalmasabb tuning változatával. Íme az MHX6 700:
A német tuningcég által kezelésbe vett, karbonszálas elemekkel gazdagon ékesített X6-os teljesítménye 730 lóerő, ami mellé nem kevesebb, mint 900 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A négy darab 100 milliméteres kipufogóvéget, 30 milliméterrel ültetett futóművet, 23 colos felniket és 315/25-ös sportgumikat kapott divatterepjáró szélessége 2,02 méter. A 2,4 tonnás monstrum menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.