szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.

A Sport Auto munkatársai tavaly nyáron kivitték a 31,5 millió forintos alapárú BMW M4 Competitiont a Nordschleifére, és az 510 lóerős teljesítményű, hátsókerék-hajtású sportkupéval egy 7 perc 30,79 másodperces remek kört futottak vele.

Azóta feltűnt a kínálatban ugyanennek a kocsinak az összkerekes változata is, így most ezzel a 32,91 millió forintos indulóárú M4 Competition xDrive-val is mentek egy gyors kört a Zöld Pokolban.

BMW

A stopper 7 perc 28,57 másodpercnél állt meg, vagyis az extra trakció 2,22 másodpercnyi előnyt jelent az xDrive kivitel számára. Fontos megjegyezni, hogy mindkét autó Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikon tette meg a gyors köröket.

Érdekesség, hogy a tavaly 60,45 millió forintos áron debütált összkerekes BMW M5 CS 7 perc 29,5 másodperc alatt ért körbe a Nordschleifén, vagyis a kisebb M4 Competition xDrive 0,93 másodpercet vert a valaha készült legerősebb és legdrágább közúti BMW-re.

Az 510 lóerős és 650 Nm-es 3 literes 6 hengeres motorral szerelt M4 Competition xDrive 3,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-at és maximum 290-nel képes száguldani. Hamarosan érkezik az M4 CSL, mely könnyebb és erősebb lesz, de várhatóan csak hátsókerék-hajtású változatban fog támadni.

BMW

A 44,2 millió forinton nyitó 625 lovas M5 Competitionnél 70 kilogrammal könnyebb M5 CS 4,4 literes biturbó V8-as erőforrása 635 lóerőt és 750 Nm-t szabadít rá az aszfaltra. A 0-ról 100-ra kereken 3 másodperc alatt felgyorsuló szedán végsebessége 305 km/h.

M5 CS
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!