szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A közel 500 lóerős teljesítményű elektromos autó remek vezetési élménnyel kecsegtet.

A kínai Geely tulajdonában lévő Volvo testvérmárkája, a Polestar 2017 őszén leplezte le első teljesen saját fejlesztésű modelljét, a 600 lóerős hibrid hajtáslánccal rendelkező Polestar 1-et, amelyet aztán 2019 tavaszán követett az immár tisztán elektromos hajtásláncú Polestar 2.

És most ebből a nemrégiben ráncfelvarrt modellből érkezett egy limitált szériás sportmodell:

Polestar

Míg az egymotoros alapmodell 231 lóerős teljesítményű, a duplamotoros verzió pedig 408 lovas produkciót ad elő, addig a keresztségben Polestar 2 BST Edition 270 nevet kapó újdonság nem kevesebb, mint 476 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.

Polestar

A 330-660 Nm-es nyomatékot kis mértékben, 680 Nm-re sikerült növelni, az akkumulátor változatlanul bruttó 78 kWh kapacitású.

Polestar

Az állítható Öhlins lengéscsillapító mellett említést érdemelnek továbbá a 20 százalékkal keményebb rugók, a 25 milliméterrel csökkentett hasmagasság, illetve a 21 colos könnyűfém felnikre szerelt 245/35-ös Pirelli P Zero gumik.

Polestar

A Brembo sportfékes és egyelőre ismeretlen árú újdonságból mindössze 270 példány fog készülni.

Polestar

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!