A kínai ingatlanpiachoz hasonló lufit fúj éppen a BYD a hazai versenytársak szerint
A Magyarországon is megtelepedő, elektromos autókat gyártó cég olyan durva árháborúba kezdett, aminek nagyon rossz vége is lehet.
A Magyarországon is megtelepedő, elektromos autókat gyártó cég olyan durva árháborúba kezdett, aminek nagyon rossz vége is lehet.
Extra szigorúak lesznek hamarosan Kínában az akkumulátorbiztonsági előírások, de annyira azért nem extrémek, hogy tankokat keljen kibírniuk.
Több mint 670 milliárd forintos kiadáscsökkenést várnak a lépéstől.
Nem csak a villanyautózásban kezdenek elhúzni a világ többi részétől a kínaiak.
Három negyedévnyi esés után az idei év elején újra nőttek az európai elektromosautó-eladások, az elemzők optimizmusa azonban így is mérséklődött a korábbi évekhez képest. A Tesla Európában és Kínában is elvesztette piacvezetői pozícióját, Amerikában azonban továbbra is egyet jelent Elon Musk márkája az e-autózással.
A bal sarokban a jó öreg XC90 felfrissített plugin hibrid csúcsmodellje, a jobb sarokban pedig a teljesen új fejlesztésű tisztán elektromos EX90 legerősebb változata. Két hasonló dizájnú, mégis teljesen eltérő karakterű 7 üléses Volvot fogtunk vallatóra.
A 2,4 tonnás Smart #5 Brabus körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC és bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A Zeekr 9X Grand a kínai gyártó zászlóshajó kategóriás plugin hibrid új prémium divatterepjárója.
A nyomokban SUV géneket is felvonultató Volvo ES90 a hagyományos szedánok és kupélimuzinok közötti határmezsgye elmosására hivatott.
A Volvo testvérmárkája, a Lynk & Co immár harmadik modelljét vezeti be az öreg kontinensen.
A Farizon legolcsóbb elektromos modellje 14,6 millió forintos áron nyit hazánkban.
A svéd gyártó újabb ráncfelvarrást hajtott végre immár 8 esztendős bestseller modelljén.
Negyedóra alatt akár 500 kilométernyi hatótáv is tölthető a Zeekr 007 GT-be.
Magyarországra érkezett a svéd márka két új gigantikus SUV-ja, kipróbáltuk a felfrissített hibrid Volvo XC90-et és a tisztán elektromos vadonatúj Volvo EX90-et.
A Volvo testvérmárkájaként jegyzett Lynk & Co egy vadonatúj plugin hibrid divatterepjáróval rukkolt elő.
A kínai villanyautókat sújtó uniós büntetővámok miatt a nagy gyártók váltottak a tisztán elektromos autókról. A hibrideknél élesedő árverseny tovább nehezíti a már most is szenvedő európai autószektor helyzetét.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.
A felfrissített Volvo XC90 új arccal, modernizált műszerfallal és hibrid hajtásláncokkal vág neki hosszúra nyúlt élete újabb szakaszának.
A most leleplezett elektromos Smart #5 körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC.