szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Reagált az olajvállalat arra, hogy a kútjain tankolók jelzése szerint egy nap többször tankolva, másodjára már nem kaphatnak a kedvezményes, 480 forintos áron üzemanyagot, még akkor sem, ha összesen kevesebb, mint 50 litert tankoltak.

A Mol napi egy tranzakció keretében, legfeljebb 50 liter üzemanyag tankolását teszi lehetővé vásárlói részére kisnyomású kútoszlopain

– közölte az olajipari vállalat a hvg.hu kérdéseire.

A Mol Nyrt.-t azután kerestük meg, hogy több autós jelezte, hiába akartak egy nap több alkalommal ársapkás, literenként 480 forintba kerülő üzemanyagot tölteni, ezt nem tették lehetővé a Mol kútjainál, még akkor sem, ha a tankolásaik összesen nem érték el az 50 literes limitet.

Mol-kútnál tankolna? Úgy tűnik, már csak napi egyszer teheti meg

Többen panaszkodnak, hogy naponta csak egyszer tudnak tankolni 480 forintos, ársapkás üzemanyagot a Mol kútjainál, mennyiségtől függetlenül. A segédmotorosok, robogósok közben egyáltalán nem tankolhatnak rögzített árú benzint, mert járművüknek nincs forgalmija. Kerestük a Mol-t a magyarázatért.

A társaság szerint törekednek “aktívan kommunikálni a vásárlók felé annak érdekében, hogy az ország ellátása biztosított legyen, és mindenki számára jusson üzemanyag. A hatósági ár jogosultjait nem a Mol, hanem jogszabályok határozzák meg” – írták.

A vállalat a robogósok panaszaira is reagált, akik szerint mivel jármúveiknek nincsen forgalmija, nem tudnak hatósági áron tankolni. Az erről beszámoló 24.hu írásából nem derült ki, hogy ezt mely kutakon tapasztalták, mindenesetre ezután célszerű lehet a Mol-hoz menniük, hiszen a cég a hvg.hu idevágó kérdésére azt írta:

Robogó esetén hatósági árat alkalmazunk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Tiszai Balázs Gazdaság

Egyre reménytelenebb, hogy októberig az üzemanyagokon maradhat az ársapka

Dübörög a fogyasztásunk, miközben a régió három jelentős olajfinomítója áll – egy tervezetten, kettő pedig baleset miatt. Az import jelenthetne megváltást, az azonban idehaza a nagykereskedelmi hatósági árazás miatt márciusban gyakorlatilag megszűnt, és a külföldi cégek továbbra sem érdekeltek az üzemanyag-behozatal újraélesztésében. De még ha azok is lennének, akkor sem mehetne minden flottul – erről az iszonyúan száraz nyár gondoskodott.