Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Huszonegy márka harminckilenc modelljére lehet szavazni a közönségdíj kategóriában.
Március 7-én hirdetik ki az Év Magyar Autója 2024 díj kategóriagyőztes modelljeit, melyek közül tizennégyet a szerkesztőségünk által is erősített hazai szakmai zsűri választ ki, egyet viszont a közönség szavazhat meg.
Az online szavazáson huszonegy márka harminckilenc modelljére lehet leadni a voksokat, egy e-mail-címmel egy autóra lehet szavazni. A február 29-ig zajló szavazás eredményét a többi kategóriagyőztessel együtt március 7-én hirdetik ki.
Tavaly és tavalyelőtt az esztergomi gyártású Suzuki S-Cross nyerte a közönségszavazást, 2021-ben a szintén hazai gyártású Suzuki Vitara végzett az első helyen, 2020-ban pedig a Kia XCeed kapta a legtöbb voksot.
A 2024-es jelölt modellek a következők: Alfa Romeo Tonale phev, Audi Q8 e-tron, Audi RS Q3 Sportback, BMW i5, BMW M2 Coupé, BMW XM, Citroën C5 Aircross Hybrid, Cupra Formentor VZ5, DS 3 E-Tense, Ford Bronco, Ford Ranger Raptor, Hyundai Kona, Hyundai Kona electric, Jeep Avenger, Lexus LBX, Lexus LM, Lexus RZ, Mazda CX-60, MG4, MG5, Nissan Ariya, Nissan X-Trail, Nissan e-Townstar, Nissan e-Townstar Van, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 3008, Renault Clio, Renault Rafale, Skoda Enyaq Coupé, Subaru Crosstrek, Toyota C-HR, Toyota Hilux, Toyota Land Cruiser, Toyota Prius, Volkswagen Amarok, Volkswagen ID.3, Volkswagen ID.7, Volkswagen T-Cross, Volkswagen Touareg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.