A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A francia gyártó alacsony tömegű középkategóriás szabadidő-autójában normál hibrid hajtáslánc található.
A Renault elérkezettnek látta az időt a Captur és az Austral közötti rés betöméséhez, íme a francia márka középkategóriás vadonatúj divatterepjárója, a Symbioz:
A 4,23 méteres Captur és a 4,51 méteres Austral közé ékelődő újdonság 4,41 méter hosszú, 1,8 méter széles, 1,58 méter magas és 2,64 méteres tengelytávolságú, és a Renault kiemelten büszke arra, hogy 1,5 tonna alatt sikerült tartani a tömegét.
A kormány mögött digitális műszeregység található, az Android-alapú infotainment rendszer érintőkijelzője 10,4 colos képátlójú, és rengeteg funkció akár egyszerűen szóban kimondott hangparanccsal is elérhető.
A 492 literes csomagtér a hátsó üléssor 16 centiméterrel történő előretolásával 624 literre bővíthető, a hátsó üléstámlák ledöntését követően pedig akár 1582 liternyi cókmók is szállítható. Az utastérben található tárolóhelyek össztérfogata megközelíti a 25 litert.
Az amúgy sem rossz térérzeten tovább javít az általunk a Scenic E-Techben már kipróbált különleges panoráma-üvegtető, melynek áttetszősége gombnyomásra változtatható.
A motorháztető alatt a Renault már jól ismert szívó benzinmotoros normál hibrid hajtáslánca található. Az elsőkerék-hajtású Symbioz 1,6 literes, belső égésű erőforrása 94 lóerőt tud, a villanymotorok pedig 49, illetve 24 lóerős teljesítményűek.
Az automata váltós SUV összteljesítménye 143 lóerő, ami mellé 250 Nm nyomaték társul, a kompakt akkumulátor 1,2 kWh kapacitású.
A 4,7 literes átlagfogyasztásúnak ígért Renault Symbioz forgalmazása szeptemberben kezdődik meg, az európai alapár 34 000 euró (13,2 millió forint) körül alakulhat.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.