szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bajor gyártó hamarosan felvarrja a három éve velünk lévő hatalmas elektromos SUV ráncait.

A BMW 2020 novemberében leplezte le és 2021-ben dobta piacra iX típusjelzésű tisztán elektromos hajtásláncú divatterepjáróját, melyből hamarosan érkezik a faceliftes verzió.

Az álcázófóliás prototípusok formájában már közúton is javában tesztelt újdonság elsősorban világító hűtőrácsáról, modernizált lámpáiról és átrajzolt lökhárítóiról ismerszik meg.

Előzetes információk szerint az összes kivitel a jelenleginél nagyobb teljesítményű lesz, a 326 lóerős xDrive40-et az xDrive45, az 523 lovas xDrive50-et az xDrive 60, a 619 lóerős iX M60-at pedig várhatóan az iX M70 fogja váltani.

47 millió forinton nyit a BMW iX M60
László Ferenc

A 3,8 másodperces 0-100-as szintidejű és 250 km/h végsebességű, általunk is alaposan letesztelt aktuális iX M60 sem nevezhető lomhának, azonban az előreláthatólag az i7 M70 660 lóerős és 1100 Nm-es összkerekes hajtását felvonultató új iX M70 még fürgébbnek ígérkezik.

A facelift során várhatóan a jelenleg 435-632 kilométer magasságában mozgó hatótáv is növekedni fog.

Az iX M60 562 kilométeres WLTP-hatótávval bír
László Ferenc
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!