Időgép: 32 évesen szinte vadonatúj Toyota Celica bukkant fel Budapesten

A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.

  • hvg.hu hvg.hu
Időgép: 32 évesen szinte vadonatúj Toyota Celica bukkant fel Budapesten

A Toyota 1970-ben mutatta be legendás sportkocsija, a Celica első generációját, melynek 1999-ben debütált hetedik generációja 2005-ben búcsúzott el, és a japán gyártó azóta nem árul Celicát.

Mind közül talán az 1989 és 1994 között gyártott ötödik generáció örvend a legnagyobb rajongásnak, mely bukólámpás szériából most feltűnt a színen egy éppen új gazdára váró, szinte alig használt példány.

Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó

A Budapesten eladásra kínált Toyota Celica 1992-ben látta meg a napvilágot, és azóta alig több, mint 9 ezer kilométert tettek meg vele.

A 105 lóerős 1,6 literes 16 szelepes benzinmotorral és ötfokozatú kéziváltóval szerelt 32 éves sportkupé árcéduláján 9,999 millió forintos összeg szerepel.

Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Toyota Celica
Veterán Autó
Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.