Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
A közelmúltban volt szerencsénk testközelből megismerkedni a mindössze ezer példányban gyártott limitált szériás BMW M4 CSL-ből, melyből most egy új tuningverzió tűnt fel a színen.
A G-Power G4M CSL Bi-Trubo nevet kapott sportkupé egyedi aerodinamikai csomagot, ültetett sportfutóművet és érces hangú új kipufogórendszer vonultat fel.
A szuperkönnyű 20-21 colos kovácsolt könnyűfém felnire szerelt sportgumikon gördülő különleges M4 CSL 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja 120 lóerővel erősebb és 200 Nm-rel nyomatékosabb lett.
Az immár 720 lóerős és 850 Nm-es produkcióra képes BMW végsebessége 307-ről 320 km/h-ra nőtt, a gyorsulási adatokat viszont egyelőre sajnos nem hozták nyilvánosságra.
A nyolcfokozatú automata váltós, hátsókerék-hajtású és 1625 kilogramm tömegű BMW M4 gyári állapotában 3,7 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A típusból információink szerint 6 darab érkezett Magyarországra. Ennél is kevesebb, konkrétan egyetlen példány jött hazánkba az 50-es mennyiségben készített 560 lóerős kéziváltós abszolút csúcsmodellből, a 300 millió forintos 3.0 CSL-ből.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.