szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.

A közelmúltban volt szerencsénk testközelből megismerkedni a mindössze ezer példányban gyártott limitált szériás BMW M4 CSL-ből, melyből most egy új tuningverzió tűnt fel a színen.

A G-Power G4M CSL Bi-Trubo nevet kapott sportkupé egyedi aerodinamikai csomagot, ültetett sportfutóművet és érces hangú új kipufogórendszer vonultat fel.

G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power

A szuperkönnyű 20-21 colos kovácsolt könnyűfém felnire szerelt sportgumikon gördülő különleges M4 CSL 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja 120 lóerővel erősebb és 200 Nm-rel nyomatékosabb lett.

Az immár 720 lóerős és 850 Nm-es produkcióra képes BMW végsebessége 307-ről 320 km/h-ra nőtt, a gyorsulási adatokat viszont egyelőre sajnos nem hozták nyilvánosságra.

G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power

A nyolcfokozatú automata váltós, hátsókerék-hajtású és 1625 kilogramm tömegű BMW M4 gyári állapotában 3,7 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.

A típusból információink szerint 6 darab érkezett Magyarországra. Ennél is kevesebb, konkrétan egyetlen példány jött hazánkba az 50-es mennyiségben készített 560 lóerős kéziváltós abszolút csúcsmodellből, a 300 millió forintos 3.0 CSL-ből.

G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
G-Power G4M CSL Bi-Trubo
G-Power
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!