Landolt a Csendes-óceánban Kapu Tiborék űrhajója – élő videó
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
A japán cég főnöke szerint az aprócska terepjáró egyik legfontosabb előnye a súlya.
A Suzuki Jimny elektromos vagy hibrid változatának bevezetése jelenleg nincs tervben, mivel a márka szerint az elektromos hajtáslánc jelentős súlya alapvetően károsítaná a modell lényegét. Toshihiro Suzuki, a vállalat elnöke az AutoExpressnek nyilatkozott arról, hogy az ikonikus Jimny egyik legfőbb erőssége az optimális súlya, amely megőrzi a jármű vezetési élményét és terepjáró képességeit. Ezt a különleges karaktert az elektromos hajtás miatt növekvő tömeg veszélyeztetné, így a cég úgy döntött, nem tervez alternatív hajtásláncot a modell számára.
Ehelyett a Suzuki a Jimny jövőbeli fenntarthatóságát inkább szintetikus üzemanyagok és bioüzemanyagok használatával kívánja biztosítani. A vállalat a Jimnyt a célközönsége számára is vonzó opcióként szeretné megtartani, amelyre a szintetikus üzemanyagok és bioüzemanyagok nyújthatnának megoldást. Ez az irány a fenntarthatósági célokat is támogatja anélkül, hogy veszélyeztetné a Jimny ikonikus terepjárós jellemzőit és kedvező súlyelosztását.
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
Bár a kormány mind az ipari, mind a háztartási méretű szolárfejlesztéseknél behúzta a féket, a kapacitások bővülnek, sorra dőlnek a rekordok.
A miniszterelnök vejeként megtanulta, hogy bizonyos dolgoktól távol kell magát tartania – nyilatkozta az épp Amerikába készülő üzletember.
A kormánybiztos aggodalmai nem jutottak el a katonakoporsókról és a kerítést átvágó Magyar Péterről készült kamuvideók készítőihez.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálják halálának körülményeit.