Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
A Maserati GranTurismo és GranCabrio gyártása az idei év utolsó negyedévében befejeződik a torinói Mirafiori üzemben, ahol hamarosan megkezdődik a hibrid Fiat 500-asok sorozatgyártása.
Az említett két méregdrága sportkocsi a jövőben a Maserati modenai központjában fog készülni, az MC20 csúcsmodell mellett.
A Magyarországon 70,8-87,1 millió forintos alapáron jegyzett GranTurismóból, illetve a 74,6-90,8 millió forintos indulóáron kapható GranCabrióból tavaly világszerte mintegy 1100 példány fogyott.
Ez ugyan 187 százalékos növekedést jelent a 490-761 lóerős modell esetében, azonban a Maserati teljes eladásai 58 százalékkal csökkentek 2024-ben.
Tavaly globálisan mindössze 11300 új Maseratit adtak el, a legtöbb a Grecale SUV-ból fogyott. Utóbbiból 9500-at értékesítettek, 43 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.