Kicsi Fiatok készülnek hamarosan a nagy és drága Maseratik szülőhelyén
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
Nem állnak jól a dolgok az olasz márkánál.
A modellt teljes egészében a modenai cég tervezte, fejlesztette és gyártja Olaszországban.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A limitált szériás Maserati MCXtrema az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Az alaphelyzetben sem éppen gyenge MC20 a jelek szerint egyre népszerűbb a tuningcégek körében.
Íme a megoldás azoknak, akik az MC20 gyári alapváltozatát esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó modell receptje az alacsony tömegről és a nagy teljesítményről szól.
Az MC20 immár nemcsak kupé, hanem roadster változatban is elérhető.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsi a német autópályán mutatja meg tudását.
A Maserati MC20 kereskedelmi forgalmazásának megkezdése előtti utolsó finomhangolását az egyik olasz versenypályán végzik el.
A biturbó V6-os motorral szerelt szárnyas ajtós modellnek alaposan megkérik az árát.
V6-os biturbóval hajtott sportkocsit mutatott be a Maserati. Megérkezett az MC20.