szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A kiváló 6 hengeres szívómotorral szerelt kék szedánt nem túl sokat használták az elmúlt közel három évtizedben.

A BMW 1995-ben mutatta be a negyedik generációs 5-ös sorozatot, mely E39-es szériából 2004-ig mintegy 1,5 millió példány készült. Ma már egyre nehezebb megkímélt állapotú eladó E39-est találni, nekünk azonban sikerült a küldetés.

A mellékelt fotókon látható 528i 1998 márciusában hagyta el a gyártósort, és az azóta eltelt 27 esztendőben kevesebb, mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.

BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de

A metálkék fényezésű, egyedi bőrbelsős, kétzónás klímás BMW árcéduláján 29 784 eurós, vagyis átszámítva mintegy 12 millió forintos összeg szerepel.

A sportfutóműves, makulátlan állapotúként hirdetett régi 5-ös 2,8 literes soros 6 hengeres szívó benzinmotorja 193 lóerős teljesítményt, illetve 280 Nm-es nyomatékot ad le.

Az automata váltós 528i 8,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig 234 km/h.

BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
BMW 528i
Mobile.de
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!