#Árukereső




Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra
 

Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra

Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

hvg.hu hvg.hu








 

"Akit bedobnak a Tékozló Homárba, az lényegében lehúzhatja a rolót"

Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.

Szabó M. István Szabó M. István



Eladták az internetes Árukeresőt
 

Eladták az internetes Árukeresőt

Többségi, közvetetten 75 százalékos tulajdont szerzett Magyarország legnépszerűbb vásárlási tanácsadó portáljában, az Árukeresőben a dél-afrikai Naspers, amely már több magyar internetes céget is megvásárolt.

MTI MTI