Péntek este tíztől kamionstopot vezettek be a hosszú hétvégére
A minisztérium közleménye csak rokonlátogatásokra és kirándulni induló családokkal magyarázza a döntést, a benzinkutak helyzetéről szót sem ejtenek.
A minisztérium közleménye csak rokonlátogatásokra és kirándulni induló családokkal magyarázza a döntést, a benzinkutak helyzetéről szót sem ejtenek.
Van elegendő üzemanyag az országban, marad az árstop is, ahhoz azonban, hogy normalizálódjon a helyzet, a kormány korlátozásokat vezetett be a visszaélésszerűnek tartott fogyasztás és a benzinturizmus ellen. A szokatlan időpontban tartott Kormányinfó után a rendelet is megjelent az intézkedésekről.
A hatósági árazás miatt a magyarországi töltőállomások üzemeltetői már tavaly november óta szenvednek, most pedig a fogyasztók is a saját bőrükön kezdik érezni, hogy óriási bajban van az üzemanyagpiac. A nagykereskedelmi árak elszabadulása, a szomszédos országokból beözönlő benzinturisták és a már pislákoló pánikvásárló-hangulat mind hozzájárultak ahhoz, hogy az elmúlt napokban egyre több hazai kúton elkezdtek feltorlódni a tankolni vágyók. Hernádi Zsolt szerint nincs komoly gond, de a Magyar Ásványolaj Szövetség úgy véli, ilyen problémával a rendszerváltás óta nem lehetett találkozni az országban.
Nem valószínű, hogy a többség tisztában van azzal, egyáltalán mennyi üzemanyagot tárolhat otthon.
Most jelentették be a korlátozást, más kutak után.
A Fidesz képviselője kommentben oldotta meg az üzemanyagellátási problémákat.
Egyes kutaknál hét és nyolc lejért adták az üzemanyagot, később viszont 10-11-ért.
Hernádi Zsolt szerint csak pillanatnyi logisztikai gondok vannak.
Száz liternél nem lehet többet tankolni.
A töltőállomásokon a hatósági árak miatt létkérdéssé vált, hogy Orbánéknak több szavazatot hoz-e a befagyasztott üzemanyagköltség, mint amennyit elvisznek az esetleg bezáró kutak. És hátra van még a feketeleves, hogy mit jelent majd a üzemanyagpiacnak az Oroszország ellen elrendelt egyre több szankció.
A benzinárstopból nem enged a kormány, viszont hatpontos csomagot jelentett be az ITM, amivel a kutakat segítenék.
A megoldással több mint 1 lejjel csökkentenék az üzemanyag árát.
Kizárólag autópályák melletti kutakról van szó, és összesen tízről.
A Századvég számolta ki.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium nem tud arról, hogy lenne olyan kút, amelyik szüneteltetné a tevékenységét, miközben két hete jelent meg a sajtóban, hogy három üzemanyagtöltő állomás már bezárt. Az ITM arról sem tud, hogy átmenetileg nyilvántartott szolgáltatót jelöljenek ki benzinkút működtetésére.
A bajba jutott töltőállomások és a kormány hétfőn ülnek tárgyalóasztalhoz, ám ha nem sikerül megállapodásra jutni, akkor autós demonstrációt szervezhetnek a kutasok.
Hatékonyság fronton óriási előrelépésnek lehetünk tanúi az autóversenyzés királykategóriájában, és hosszú idő után a 13 colos kerekek is nyugdíjba vonultak.
A magyar multi az ügylet lezárása után a harmadik helyre léphet elő a lengyel üzemanyag-kiskereskedelemben.
A benzinkutasok úgy látják, egy fillér tartalékuk sincsen már az üzemeltetőknek, hiába állítja ezt Varga Mihály pénzügyminiszter. A benzinárstop a kormánynak kedves gazdáknak is gondot jelenthet, a kisvállalkozók pedig kidőlhetnek. Egyre feszültebbek a benzinkutasok, mivel a kormányinfón azt is bejelentették, hogy a korlátozni nem lehet a megvásárolható üzemanyag mennyiségét, a bezáró kutakat pedig átveheti a Mol.
Halmozódik a benzinkutasok vesztesége.