Tavaly robbantott az Alstom csoport
A francia ipari csoport jelentősen növelte új megrendelésének állományát a második félévben, mérleg szerinti eredménye pedig csaknem 60 százalékkal nőtt.
A francia ipari csoport jelentősen növelte új megrendelésének állományát a második félévben, mérleg szerinti eredménye pedig csaknem 60 százalékkal nőtt.
Teljesítette a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) által előírt négyezer kilométeres úgynevezett tartampróbát (próbafutást) az Alstom Metropolis szerelvénye, amely Budapesten, a 2-es metró vonalán fut majd – erősítette meg az Index információt szombaton a francia cég.
Sikeresen teljesítette a 4000 kilométeres próbafutást a 2-es metró vonalán az új Alstom-szerelvény – írja saját információira hivatkozva az Index. Áprilisban vagy májusban elvileg kiadhatja a típusengedélyt a közlekedési hatóság, de utazni majd csak ősszel lehet az új metrókocsikon.
Szerdán kerül a Fővárosi Közgyűlés elé a 4-es metró 2011. évi előrehaladási jelentése. A 10 megállós első szakasz műszaki készültsége 70 százalékos, a jelenleg érvényes 373,4 milliárdos költségvetésből 239,7 milliárdot fizettek ki a kivitelezőknek.
Újra teszteli a francia Alstom a Budapestre szánt Metropolis szerelvényeket a 2-es metró alagútjában.
A Ganz Engineering és Energetikai Gépgyártó Kft. beszállító lehet az orosz Kalinyingrád megyében épülő baltikumi atomerőmű kivitelezésében miután csütörtökön az egyik tulajdonosa, az orosz Atomenergomas és a francia Alstom cég vegyesvállalata 875 millió eurós megaüzletet kötött - közölte a társaság.
A francia Alstom csoport csütörtökön 14,263 milliárd euró bevételt jelentett az üzleti éve decemberrel zárult első kilenc hónapjáról, ez 9 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál.
A főpolgármester szerint 2012 végére a 2-es metró vonalán már az új Alstom-szerelvények futnak majd. Tarlós István erről hétfői sajtótájékoztatóján beszélt annak kapcsán, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság múlt pénteken megadta a magyar jogszabályok alóli mentességet az Alstom-szerelvények fékrendszerére és a vezetőfülke magasságára.
Az Alstom megkapta a 2-es metróvonalra szánt új szerelvények fékrendszerére a magyar jogszabályok alóli mentességet a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH) pénteken - értesült az ügyet jól ismerő forrásból az MTI.
A jövő év végéig még biztosan közlekednek régi, szovjet vonatok a 2-es metró vonalán. A BKV vagy felújítja az elöregedett, folyamatosan meghibásodó járműveket az Alstom metrók érkezéséig, vagy ritkítja a járatokat. Sok haszna egyiknek sincs.
Az Alstom csoport értékesítési árbevétele 10 százalékkal, mérleg szerinti eredménye 9 százalékkal csökkent a folyó pénzügyi év első felében, új megrendeléseinek értéke viszont 45 százalékkal emelkedett az előző évihez képest - írják az Alstom féléves jelentésében.
Az NKH értetlenül áll Tarlós István kijelentései előtt - olvasható a BKV figyelő blogon.
Teljesítette a budapesti 2-es metróra szánt Alstom Metropolis szerelvény a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) féktesztjét – tudta meg az ügyet jól ismerő forrásból pénteken az MTI.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) hiánypótlásra szólította fel a budapesti 2-es metróvonalra szánt új Metropolis szerelvények gyártóját, a francia Alstomot.
A szerb fővárosban 2017-ig elkészül az első metró, amelynek két szárnyvonala lesz. Erről a belgrádi városi képviselőtestület csütörtöki ülésén döntöttek.
Az Alstom fontos módosításokat hajtott végre a 2-es metróvonalra szánt metrószerelvényeken, amelyek érintették a fékrendszert is – közölte az Alstom és a BKV csütörtökön.
Az Alstomnak elküldött hivatalos értesítéssel újra hatályba lépett a BKV és a francia gyártó közötti szerződés, amelyet a 2-es és 4-es metróvonalra szánt szerelvények gyártására illetve leszállítására kötöttek 2006-ban.
A folyó pénzügyi év első negyedében 44 százalékkal ötmilliárd euróra bővült az Alstom megrendeléseinek állománya - áll a társaságnak az MTI-hez eljuttatott közleményében.
Ha minden a tervek szerint alakul, kevesebb mint három év múlva már utasokat szállíthat a 4-es metró. Az óvatosság indokolt, mert a 4-es metró körül eddig alig alakult valami az elképzelések szerint. Az új vonalnak mindenesetre kétharmad része már elkészült, a Tétényi úti állomás például 80 százalékos. Az Alstom-szerződés módosításával a metrókocsik ügye sem hátráltatja a befejezést.
Több mint 300 millió eurós szerződést kötött a párizsi metrót üzemeltető vállalattal új metrókocsik gyártásáról a francia Alstom. Ez a cég szállít kocsikat a budapesti kettes és négyes metróvonalra is.