Sorra hátrálnak ki az amerikai cégek a Pride mögül
Több százezer dolláros hiány lett több amerikai Pride-rendezőcsoport költségvetésében, miután gazdag támogatók távoztak.
Több százezer dolláros hiány lett több amerikai Pride-rendezőcsoport költségvetésében, miután gazdag támogatók távoztak.
Az Anheuser-Busch, a Kohl's és a Target egymástól függetlenül tettek egy szimbolikus gesztust a Pride hónap alkalmából, ami aztán meglátszott nemcsak az eladásaikon, hanem a piaci értékükön is. Csak a Targetnek 15 milliárd dollárjába került, hogy piacra dobott egy szivárványzászlós pulcsit.
Sok furcsaságot hozott már eddig is 2020 – és akkor még finoman fogalmaztunk –, de tech szempontból az eddigi legfurcsább ötletre mostanáig kellett várni. Az amerikai Anheuser-Busch nevű cég, amely többek között a Bud Light nevű sort is gyártja, egy meglepő fejlesztéssel állt elő: egy játékkonzollal.
Soha nem rendeltek még annyi elektromos kamiont a világon, mint amennyiről most kötöttek szerződést.
Újabb fejezet zárult le a cseh Budweiser és az amerikai Anheuser-Busch (AB) közötti névhasználati vitában: az amerikai cég ezentúl kizárólagosan használhatja a "Bud" elnevezést az Európai Unióban forgalmazott Budweiser sörökre. Erről döntött kedden az Európai Bíróság.