Megkezdődött a világ legerősebb luxus SUV-jának sorozatgyártása
Elkészült a nemrégiben debütált Aston Martin DBX 707 első ügyfeles példánya.
Elkészült a nemrégiben debütált Aston Martin DBX 707 első ügyfeles példánya.
A válasz egyszerűbb, mint gondolná: mindhárom területen rengeteg adatot megmozgató szakemberek dolgoznak, akiknek professzionális munkaállomásra van szükségük, hiszen a legújabb kasszasiker, a legújabb csúcsverda, vagy épp a meglévő tudományos ismereteinket gyökeresen átalakító felfedezés csak akkor válhat valósággá, ha a kutatási vagy fejlesztési folyamatok során megbízható technológia jelenti az alapot, amire az adott terület szakértői építhetnek.
A hárommillió dolláros közúti versenyautót éles körülmények között is kipróbálták.
A sportos brit márka még sosem készített ennyire erős Vantage-t.
A nagy gyártók után az exkluzív márkák is sorra elhagyják az orosz piacot. Azonban van gyártó, amelyet ezen túlmenően is érint a konfliktus.
Lássuk, hogyan feszülnek egymásnak a brit és az olasz gyártó erőhiányban abszolút nem szenvedő sportterepjárói!
Az Aston Martin bemutatta a már amúgy sem éppen gyenge DBX új csúcsmodelljét.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik esetleg keveslik a DBX-ben rejtőző AMG erőforrás teljesítményét.
Íme, a DBX szabadidő-autó korábbinál olcsóbb és kevesebbet fogyasztó új kivitele.
Itt a megoldás azoknak, akik kevésnek találják az alapmodell 550 lóerejét.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
A négyszeres világbajnokot meglepte, hogy ekkora ügy lett a hungaroringi kiállásából.
Az újdonság csukott tetővel 20 km/h-val gyorsabb, mint nyitott tető mellett.
A szövetség elutasította az Aston Martin fellebbezését.
A brit gyártó úgy döntött, hogy roadster változatban is piacra dobja hibrid hajtásláncú csúcsmodelljét.
A német autóversenyző 18 pontot szerzett a Hungaroringen, eredetileg második lett volna.
A szupergyors sportkocsival 6 perc 30 másodperces Nordschleife köridőt céloz meg a brit márka.
A Valkyrie AMR Pro nem szól másról, mint a hatalmas leszorítóerőről és az igen komoly teljesítményről.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.