Hamarosan végleg elköszön a győri Audi TT
Egy utolsó verzió érkezik belőle Audi TT Final Edition néven.
Egy utolsó verzió érkezik belőle Audi TT Final Edition néven.
Az előttünk álló időszakban rengeteg vadonatúj típust tervez piacra dobni a négykarikás német gyártó.
A négykarikás német gyártó kicsit kupé, kicsit szabadidő-autó és kicsit pickup is egyben.
A kézi kapcsolású váltóval szerelt Mercedesek napjai a jelek szerint erősen meg vannak számlálva, a BMW viszont továbbra is kitart a régi technika mellett.
Az új Volkswagenek formatervéért a Bentley eddigi fődesignere lesz felelős.
Az Activesphere két kategória határmezsgyéjén próbál meg stílusos formában táncolni.
A Nio két modelljét mostantól nem lehet a jelenlegi típusjelzéssel reklámozni Németországban.
A hagyományos motorok mellett, már elektromos egységekből is több mint százezer készült a gyáregységben.
A prémium kategóriás személyautók hazai piacán más erőviszonyok uralkodnak, mint a globális piacon.
Mindhárom német prémium autógyártó néhány százalékos visszaeséssel zárta az elmúlt évet.
Egyelőre nem tudni semmit a halálos baleset körülményeiről.
Az Audi az évtized közepéig hozzávetőleg 500 millió eurót költ majd arra, hogy alkalmazottait az elektromos járművek gyártására képezze ki világszerte.
A hipermodern kétajtós roadster tengelytávja gombnyomásra 25 centiméterrel növelhető, illetve csökkenthető.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A tisztán elektromos hajtásláncú új Audik minimum 30 millió forint kifizetését követően vezethetők haza.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
Bár sok gyártó kihátrált a dízel technológia mögül, azért még így is akadnak szép számmal gázolajat fogyasztó izgalmas autók.
A négykarikás német gyártó dízelmotoros első külsőleg tölthető hibridje immár negyed évszázados múltra tekinthet vissza.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.