3,3 másodperc alatt 0-ról 100-ra és 300 km/h: ezt tudja ez a kicsi új Audi
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
120 milliárd forintos beruházást visznek Győrbe, a terv szerint 2025-ben kezdhetnek elektromos motorokat gyártani.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
Az illegalitás határán inneni és túli tuningolt járgányokból abszolút nincs hiány a Wörthi-tó partján, jövünk a helyszínen készített képekkel.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Többek közt az A4-es modellé, amely a középkategóriában a márka meghatározó típusa.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.
A 6 literes motor nyomatékát a váltó kímélése érdekében 1000 Nm-re kellett korlátozni.
Megtörtént a bejelentés, amelyet már hónapok óta pletykáltak.
A limitált szériás montsrum alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A négykarikás német gyártó újdonságának hossza meghaladja az 5,5 métert.
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
Jelentős erősítőkúrán esett át az Audi legsportosabb Q8-as modellje.
A Bicskei Rendőrkapitányság munkatársai másfél órán belül elfogták a balesetet okozó 60 éves férfit.
Lewis Hamilton is azt mondja, csak nyerne a sportág az új gyártók belépésével.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.