Porsche SUV-t és Audi limuzint is elárverez az adóhatóság
Az adóhatóság szerint mindkét autó jó állapotban van.
Az adóhatóság szerint mindkét autó jó állapotban van.
Az ABT az immár öt évtizedes múltra visszatekintő Audi 80 előtt tiszteleg.
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Markus Duesmann szerint a 70-es évekhez hasonlóan bevezethetnék Németországban az autómentes vasárnapokat.
A Sauber most az Alfa Romeóval áll szerződésben, de már nem sokáig. 2026-ban ezzel a csapattal partnerségben lép be az Audi a Forma–1-be.
Az elektromos autók esetében más szerepe lehet a légszűrőknek, mint azt megszokhattuk.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
Méltó hattyúdala lesz a hamarosan elköszönő ingolstadti sportkocsinak.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
Az Audi RS modellek a márka leginkább rajongással fogadott típusai, még sincs minden verziójában a négykarikás kínálatnak.
Alacsony tömeg és erős motor – röviden így szól a KTM újdonságának receptje.
Az egyedi külsejű puttonyos Audinak 2,6 másodperc sem kell ahhoz, hogy 0-ról 100-ra gyorsuljon.
A klasszikus barna sportszedán igencsak jó állapotban van.
A kereken 1000 Nm-es csúcsnyomatékú német SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
A német gyártó 2026-tól száll be a száguldó cirkuszba.
Sokszor a világpiaci árak szárnyalásának, néha pedig meglepő üzleti döntéseknek köszönhető, hogy egy-egy vállalat látványosan nagy nyereséggel zárta a tavalyi évet. A legnagyobb ugrások hátterében jellemzően az országhatáron kívüli okok állnak. A HVG Top 50 sorozatának harmadik része.