Gigantikus önvezető luxusautóval rukkolt elő az Audi
A négykarikás német gyártó újdonságának hossza meghaladja az 5,5 métert.
A négykarikás német gyártó újdonságának hossza meghaladja az 5,5 métert.
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
Jelentős erősítőkúrán esett át az Audi legsportosabb Q8-as modellje.
A Bicskei Rendőrkapitányság munkatársai másfél órán belül elfogták a balesetet okozó 60 éves férfit.
Lewis Hamilton is azt mondja, csak nyerne a sportág az új gyártók belépésével.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
A "teljesítményből sosem elég" elgondolás mentén vették kezelésbe a már amúgy sem éppen gyenge Formentor VZ5-öt.
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.
A teljes értékű családi autóként is használható sportkombi alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Még az alapváltozatú, lényegesen gyengébb Audi Q6 e-tront sem mutatkozott be, amelyet az év végére ígérnek, de már vannak kémfotók a nagy teljesítményű verzióról, az RS Q6 e-tronról.
Innen kerül majd ki a Cupra márka egyik szabadidő-autója is.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Közel 5 méter hosszú és majdnem 500 lóerős a négykarikás gyártó puttonyos újdonsága.
Íme az első fotók az Audi Q6-ról, mely nagyobb még a Q7-nél is.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
Nem tartott sokáig a 450 lóerős sportkombival az örömautózás.
Az Audi kiváló 5 hengeres motorjával szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
Az üzem 2024 decemberében kezdi meg a termelést, és a felügyelet szerint éves gyártási kapacitása 150 ezer autó lesz.
A bőven 4 másodperc alatti 0-100-as gyorsulásnak alaposan megkérik az árát.
Az ingolstadti gyártó felfrissített luxusszedánja legolcsóbban 34 millió forintból úszható meg.