Volumen helyett profitra hajt az Audi, eltűnik két kisebb modelljük
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
A villanyautók piacát az igen gazdag olajalapból pörgető skandináv országban már alig fogynak a tisztán benzines kocsik.
A sofőr a füstöt látva félrehúzódott, de a tüzet nem tudta megfékezni.
Barbie babák mellett matchboxokkal és távirányítós autókkal játszott, az autók iránti szerelme hajtotta a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem járműtervezés szakára is, ahonnan először „durván elutasították”. Ma Németországban él, az Audinál dolgozik. HVG-portré.
Ez az alaposan felmorcosított S3 még az RS3-nál is sokkal erősebb lett.
Az ezredfordulós autó korának egyik legfürgébb kompaktja volt.
Kiléptek egy közös fejlesztésből, mert úgy vélik, az ő vevőiket inkább a sportos vezetés érdekli, mintsem az önvezetés, amit az Audi erőltet.
Megújult külsővel, nagyobb hatótávval és új névvel érkezik az ingolstadti SUV.
Egyre nagyobb ugyanakkor a motorgyártásban az elektromos egységek aránya.
A Mercedes éves eladásai Európában 11 százalékkal csökkentek tavaly, ezen belül pedig Németországban 25,5 százalékkal.
Négyen is feljelentést tettek a Borkai-ügy kirobbanása után, a rendőrség azonban nem talált semmi olyat, ami törvénybe ütközne.
A négykarikás német prémiummárka középkategóriás SUV-ja egy kis erősítőkúrán esett át.
Idén sem volt időnk unatkozni: az elmúlt tizenkét hónapban több mint 100 tesztautót hajtottunk meg hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Hatalmas pofonokat kapott idén a magyar autógyártás: az év eleji pesszimista becsléseket is alulmúlta a tényleges helyzet.
A fenyőfa jelentősen lerontotta az autó aerodinamikáját, ám még így is sikerült megközelíteni a 300 km/h-t.
A Manhart munkatársai több mint 200 lóerővel húzták feljebb a méretes német SUV teljesítményét.
A jövő héten a németországi Nürnbergnél az Audi megnyitja az első olyan töltőközpontját, ami első sorban azoknak segítene, akik otthoni töltési lehetőséggel nem rendelkeznek.
A négykarikás német gyártó hamarosan megújítja népszerű szedánját.
A öthengeres motorú TT RS a modellsorozat legerősebb tagja, amelyből most egyedi, 50 darabos széria jelent meg.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.