#B2B

Biztos nem gondol erre, ha bemegy egy lottózóba, pedig…
 

Biztos nem gondol erre, ha bemegy egy lottózóba, pedig…

A méret a lényeg, de nem mindegy, hogy mekkora. A digitális kijelzők vásárlásösztönző hatásának optimalizálásakor figyelnünk kell arra is, hogy az adott helyiséghez leginkább illeszkedő rendszert építsük ki. A kijelzőkön futó tartalom megjelenítése és teljes körű menedzselése pedig akkor a leghatékonyabb, ha a kezelhetőség egyszerű. Van megoldás.

Samsung Samsung

Ami néhány éve még sci-finek tűnt, az ma már valóság
 

Ami néhány éve még sci-finek tűnt, az ma már valóság

Mindannyian láthattunk már hatalmas méretű kijelzőket, de talán nem mindenki gondolkodik el azon, hogy milyen előnyöket jelenthet egy cégnek, ha nem fél használni a csúcstechnológiát képviselő megoldásokat. A vizuális tartalom-megjelenítés sok cégnek segíthet a hatékonyság növelésében, lássuk, miért.

Samsung Samsung

Ha hatékony céget akar, ezzel mindenképpen foglalkozzon!
 

Ha hatékony céget akar, ezzel mindenképpen foglalkozzon!

A Facebook adatbotránya óta mindenki tudja, mekkora jelentősége van a felhasználókról, üzleti partnerekről, potenciális ügyfelekről gyűjtött információknak. A cégek jelentős többsége ezt mára már felismerte, ám hatalmas kihívást jelent a beömlő adatok kezelése, elemzése, hatékony felhasználása.

Bisnode Bisnode


5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak
 

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia