Új bringautakat nyitnak Óbudán, és átépítik az útszakaszt, ahol az Árpád hídi biciklisgázolás történt
A BKK térképre is tette a fejlesztéseket.
A BKK térképre is tette a fejlesztéseket.
Volt ugyan áremelés, de az ekkora növekedést nem indokolna. A többség egyelőre automatából veszi a jegyét, de érezhetően nőtt a kereslet a mobiljegyek iránt is.
Szombatról vasárnapra virradóra egy órával többet alhatunk.
Több buszt és trolit is elterelnek a tüntetés és az önkormányzati megemlékezés alatt.
A javaslat miniszteri hatáskörbe vonná gyakorlatilag az összes európai uniós forrásból megvalósuló városi, települési szintű beruházást, és csak politikai alkuk révén, a mindenkori miniszter jóindulatából kaphatná vissza egy város megválasztott vezetése a saját fejlesztési feladatainak irányítását – hangsúlyozza Vitézy.
A Fidesz frakcióvezetője Gyurcsány Ferencet emlegeti a BKK és a BKV vezetőinek jutalma kapcsán, amit Mártha sem hagyott szó nélkül, javasolja Kocsisnak, próbáljon meg vezetni egy több ezer fős hazai vagy nemzetközi vállalatot mielőtt kritizálja az ilyen jellegű döntéseket.
Hiába, a munkaerőhiány nagy úr.
A BKK szerint ez akár tíz másodperccel is csökkentheti az érvényesítési időt.
A Főpolgármesteri Hivatal szerint a BKK-s és BKV-s vezetők "a budapesti közösségi közlekedés minőségét a COVID, az energiakrízis és a száguldó infláció ellenére is fenntartották, sőt javították". Összesen 65 millió forintról van szó.
A BKK azt írja, a gyalogátkelőhelyeket a Blaha Lujza téri zebrák átadásának sikere inspirálta.
Szombaton és vasárnap a kiskörúti 47-es, 48-as, 49-es villamosok nem közlekednek, a 61-es és 56A villamosok azonban meghosszabbított útvonalon járnak. A 61-es villamos Hűvösvölgy és a Városház tér végállomás között, az 56A villamos pedig Hűvösvölgy és Kelenföld vasútállomás között jár majd.
Miért nem lehet Budapesten kezdeni a budapesti autóprobléma megoldását? Hogyan állít használható példát London és Prága a magyar fővárosnak? Ki kéne-e árusítsuk a vágányainkat? Van-e autósüldözés, lehet-e dugódíj? Fenntarthatósági podcastunk évadnyitójában Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár és egykori BKK- és BFK-vezér válaszolt az elmúlt hónapok legégetőbb közlekedési kérdéseire és vetítette előre nemzetközi példákon keresztül, hogy jó szakpolitikával milyen szerepe lehetne a tömegközlekedésnek egy fenntartható jövőben.
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
A társaság közölte: ha a rendőrségi vizsgálat során kiderül, hogy az ellenőrök valóban ütöttek, akkor a legszigorúbban járnak el ellenük.
Az izraeli Ynet beszámolója szerint az ellenőrök 25 ezer forintot követeltek.
A győztes fél már januárban a kasszához vonulhat, bezsebelve a bíróság által megítélt milliárdokat.
Az észt hátterű Bolttal nem lesz olyan könnyű dolguk a fővárosi taxisoknak, mint a hét éve elzavart Uberrel.