Látványos kacsafarok a felmérgesített új BMW M2-n
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
A bajor gyártó azokra is gondol, akik a 2-es Active Tourerből esetleg még a 218i-t is feleslegesen erősnek találják.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
A H&R szettjének köszönhetően nem csak jobban mutat a 2-es Active Tourer, hanem kicsit sportosabban is viselkedik.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.