#CBRE


A luxusmárkáknak nem kellünk, Kínába tartanak
 

A luxusmárkáknak nem kellünk, Kínába tartanak

A luxusmárkák a magyar és a közép-európai piacon kevésbé aktívak, mint a válság előtt voltak, a jobb növekedési kilátású, fejlődő piacokat keresik, a legfontosabb célterületük Kína – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) ingatlan-tanácsadó kutatásából.

MTI MTI



Feleződött az ingatlanbefektetési forgalom
 

Feleződött az ingatlanbefektetési forgalom

2012 első félévben 85 millió eurót tett ki a magyar piacon az ingatlanbefektetési forgalom. A CBRE ingatlan-tanácsadó szerint az egész évben így a forgalom elérheti a 300-350 millió eurót is, ám ez csupán fele a múlt évinek.

unknown unknown


Londonba ömlik az ingatlanbefektetési pénz
 

Londonba ömlik az ingatlanbefektetési pénz

Londonba irányult a határokon átnyúló befektetések 27 százaléka 2009 és 2010 első felében – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb kutatási eredményeiből, ami arra a gyakorlatra is rávilágít, hogy a befektetők a közvetlen ingatlan-befektetéseiket saját, hazai piacaik helyett inkább a nagyobb, likvidebb kereskedelmi ingatlanpiacra koncentrálják.

MTI MTI





A gyűjtőalapok az ipari és logisztikai ingatlanbefektetések felé fordulnak
 

A gyűjtőalapok az ipari és logisztikai ingatlanbefektetések felé fordulnak

A európai ingatlanpiacon az elmúlt másfél év során tapasztalt lanyha befektetői aktivitás ellenére az ipari és logisztikai szektor iránt továbbra is jelentős az érdeklődés a CB Richard Ellis (CBRE) legújabb kutatása szerint. A logisztikai szektor még mindig viszonylag biztos bevételt nyújt, így vonzó lehet a kevésbé kockázatos eszközöket kereső befektetők számára.

hvg.hu hvg.hu

CBRE: Budapesten jelen van a kereskedelmi láncok 26 százaléka
 

CBRE: Budapesten jelen van a kereskedelmi láncok 26 százaléka

A világ vezető kiskereskedelmi cégeinek 26 százaléka van jelen Budapesten, ezzel a magyar főváros az 56. helyet foglalja el a CB Richard Ellis (CBRE) ingatlan-tanácsadó cég 163 városból álló listáján, amely aszerint rangsorolja a városokat, hogy mennyire kedvelik azokat a nemzetközi kiskereskedelmi láncok.

MTI MTI