Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Európában összesen 970 milliárd euróra tehető a teljes kereskedelmi ingatlanhitel–állomány a CB Richard Ellis (CBRE) ingatlan tanácsadó felmérése szerint. Ez az éves magyar GDP közel tízszerese.
A teljes hitelállomány több mint fele az Egyesült Királyságban és Németországban összpontosul – 34, illetve 24 százalék –, ami megfelel a befektetői aktivitás európai arányainak.
A kereskedelmi ingatlanokhoz kapcsolódó hitelezés jelentős bővülést mutatott az elmúlt évtizedben és gyorsabban nőtt, mint a teljes hitelezés. A növekedés főleg 2006–2007 táján zajlott, közvetlenül a hitelválság kirobbanása előtt, a kereskedelmi ingatlanpiac fellendülési időszakában.
A hitelállomány egy jelentős része – amelyek visszafizetése 2008 végén és 2009 során esedékessé vált volna – átütemezésre került, illetve futamidejüket meghosszabbították a következő évekre. Ez a „görgetési” politika az azonnali bedőléseket volt hivatott megelőzni, miközben a rövidtávon lejáró adósságállományt növelte – írta a tanácsadó.
A teljes európai hitelállomány közel fele a következő három évben (2012 végéig) lejár – ami nagyjából 155 milliárd eurót jelent évente. A refinanszírozási kockázat ezeknél a hiteleknél így nagy figyelmet érdemel.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.